Հաշվետվություն

Պրակտիկայի փաթեթ- ամփոփում

Ուսումնական նախագծերի իրականացում

Գրքի ստեղծում

Գրադարանի դասավորում

Գրքերի բուժում

Ֆլեշ մոբ
Ուսումնասիրած առարկաներ

Գրադարանային գործի սպասարկում

Գրադարանային գործ

Բանահյուսություն

Անգլերեն

Հոգեբանություն


Մասնակցություն մասնագիտական զարգացման սեմինարների, վերապատրաստումների (այդ թվում օնլայն)

ԳԻՏԱԿԱՆ ՍԵՄԻՆԱՐ

ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ՎԵԲԻՆԱՐ-ՔՆՆԱՐԿՄԱՆԸ

 Ժամանակակից դպրոցական գրադարանի հմտություններ ձեռք բերելու համար
մասնակցեցի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի «Տիգրան Հայրապետյան»
գրադարանի կողմից կազմակերպված եռօրյա վերապատրաստումանը:
Մասնակցություն գրքի ոլորտի հետ կապված միջոցառումների, շնորհանդեսների (այդ թվում օնլայն)

Ձմեռային փառատոն 2023թ.

ԳՐՔԻ ՓԱՌԱՏՈՆ ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ

Մասնակցություն 8 նոր գրքի «Ձմեռային փառատոնին»
Մասնակցությու կրթահամալիրային միջոցառումների

Հարիսայի ծես

Հանդիպում Լոս Անջելեսի «Կենտրոնական գրադարանի» գրադարանավար, կրթահամալիրի շրջանավարտ` Դավիթ Թուրշչյանի հետ

«Ղափամա» «Ձոն զինվորին» և «Վանո Սիրադեղյանի 75-ամյակի»
Ուսումնական փրձառության շրջանակներում այցելություններ գրադարանի հետ կապվող տարբեր հաստատություններ

Գրատպության թանգարան

Հայաստանի ազգային գրադարան

Այց՝ Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարան

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

ԶԱՆԳԱԿ ՀՐԱՏԱՐԱԿՉՈՒԹՅՈՒՆ

Այց «Գիտատեխնիկական գրադարան»
Ինչ տվեց ինձ քոլեջը այս տարիների, տարվա ընթացքում 

Պատում

Այս երկու տարին ինձ համար շատ հետաքրքիր ու բովանդակալից  էր:  Ունեցա նոր մասնագիտություն  , որի շնորհիվ  ձեռք բերեցի նոր գիտելիքներ և հմտություններ:  Համոզված եմ , որ ձեռք բերված գիտելիքներն ինձ օգտակար կլինեն  իմ հետագա  մասնագիտական գործունեության մեջ :

   Եվ իհարկե , ես անչափ ուրախ եմ , որ այս երկու տարին  կիսեցի  մեր հրաշալի խմբի  հետ: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել  մեր ուսուցիչներին իրենց աշխատանքի և բոլոր  հետաքրքրող  հարցերին պատասխանելու պատրաստակամության  համար :

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *