2021- 2022 ուստարի, տարեկան հաշվետվություւն

Այս մեկ տարվա ընթացքում կատարել եմ շատ ու տարբեր առաջադրանքներ: Մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի ,միջոցառումների, վեբինառների,ինչպես նաև ինքս եմ իրականացրել նախագծեր:

Հիմա ներկայացնեմ ,թե ինչ եմ արել 2021-2022 ուս. տարվա ընթացքում:

  • Ուսումնական նախագծերի մասնակցություն
  • Ֆլեշ-մոբ իրականացված նախագիծ
  • Գրքերի բուժում իրականացված նախագիծ
  • Կրթահամալիրային և այլ միջոցառումների մասնակցություն
  • Մասնակցել եմ «Ղափամա» «Ձոն զինվորին» և «Վանո Սիրադեղյանի 75-ամյակի» միջոցառումներին:
  • Մասնագիտական զարգացման սեմինարների մասնակցություն

Ժամանակակից դպրոցական գրադարանի հմտություններ ձեռք բերելու համար
մասնակցեցի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի «Տիգրան Հայրապետյան»
գրադարանի կողմից կազմակերպված եռօրյա վերապատրաստումանը:

Պրակտիկայի շաբաթը տվեց գրադարանների և հրատարակչությունների հետ
համագործակցելու լայն հնարավորություններ:

Գրականության շնորհիվ ` մարդն իրեն ավելի ուժեղ, խելացի, ազնիվ է զգում: Լայնանում է մտահորիզոնը, փոխվում են հայացքները կյանքի, աշխարհի նկատմամբ: Բնության, տիեզերքի գաղտնիքներին տեղեկանում ես, իհարկե, նախևառաջ գրքերի միջոցով: Զարգանում է բառապաշարդ, խոսքդ դառնում է առավել գունեղ:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *